Solbrända och supergoda mig!

Solbränd var väl kanske att ta i, men ett ärligt försök till det iallafall. Var med Wallin och solade innan. Vi hade en såndär mys-kväll på stan igen. Det tycker jag mycket om :)
Sedan det där med att vara supergod. Det är faktiskt sant. Vill ni smaka? Nä, okej. Kanske inte god på det sättet. Mer god som i inte-ond haha. Jag hittade en plånbok på bussen när jag var på väg hem innan. Jag bestämde mig för att ta med den hem och försöka leta rätt på personen som ägde den. Fick tag på hennes mamma, så kom hon och hämtade den efter 20 min. Jag känner mig sjukt snäll, och kan somna riktigt nöjd med mig själv, ikväll! Så, godnatt folk!

Blogg.se strular med att ladda upp bilder. Så fick ta en bild jag redan lagt upp på min prinskorv. Saknar min gosigos vovvsing!
Postat av: Victor

Asmysig kväll verkligen! :D Du får lägga upp bilderna sen så att jag får stjäla dom av dig (a) ;) Vi får göra om det snart igen :D

2011-03-25, 09:05:44 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012