Dag 1 – En bild + 10 fakta om mig.

PoooosaaarN. Okej, tio fakta om mig då...
 
1. Jag har blivit beroende av Ebay. Ska sluta handla helt i Sverige nu.
2. Jag är väldigt lättpåverkad. Och nej, jag syftar inte på alkohol, utan reklamer och sånt. Kan ligga något i att jag alltid varit väldigt lättlurad, så kanske därför.
3. Jag tittar väldigt sällan på filmer jag aldrig sett förut. Jag gillar att titta på samma filmer om och om igen, så jag kan sitta och citera och titta efter små detaljer som jag tidigare missat.
4. Saknar att ha en hund. Känner mig så ensam, men ändå vill jag knappt ha människor här.
5. Får väldigt lätt ångest över minsta lilla sak. 
6. Olyckligt kär, och kommer säkert alltid att vara. 
7. Min familj bor i Dallas, och jag saknar dem hur mycket som helst. Börjar nästan gråta när jag hör hur ledsen min lillebror är att jag inte är där. Usch. Jag älskar dig, Leon.
8. Jag har jobbiga koncentrations-svårigheter. Tappar väldigt snabbt koncentrationen och tröttnar.
9. Skulle kunna ge vad som helst för att kunna sjunga. Hade varit så sjukt nice.
10. Jag är otroligt lat. Önskar hela tiden att jag skulle vilja vara hyffsat vältränad, men jag får aldrig tummen ur, och verkligen gör det.
 
Så, visste ni allt dethär känner ni mig mer än vad jag själv gör, då det tog mig en evighet att komma på alla saker.
 
Ciao!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012