Full fart, hela dagen!

"Vi orkade inte ta med blixtarna hit, så ni får ta med lagret till vår studio istället!"

Hahah. Ett roligt skämt vi sa innan vi åkte på fotouppdrag idag på praktiken. Så ja, vi var på ett lager och fotade idag. Så äntligen har jag fått vara med på ett riktigt fotouppdrag, och fått se hur det går till. Dock har jag fått en läxa - lära mig dricka kaffe. Det är tydligen vid kaffemötena det blir flest jobb. Haha!

Alldeles strax kommer Mikki och lånar min töjning, eftersom hon var klantig och slarvade bort sin egen :) Efter det blir det turbostädning, och sedan sola med min Wallin! :) Mer kommer inte hända denna underbara dag. Är så sjukt trött! Efter solningen blir det hem och duscha och marsch ner i säng kan jag säga! Men jag bjuder nog på ett litet inlägg till :) Ciao!
Det här fina fotot är tagen av muppen, Johan Lindh!
Postat av: mikki

haha klantiga mig! ><

2011-03-29, 20:21:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012