Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar!

Oj, vart ska jag börja? Jag börjar med mitt långsiktiga mål, som också är en dröm jag har. Det är att flytta till USA, antingen till Californien/Los Angeles eller Miami. Där ska jag bo i en stor takvåning med pool på balkongen och så vill jag leva på min fotografering. Helst vill jag jobba som typ en fotograf som fotograferar hus och lägenheter. Fatta vad häftigt att få åka runt och se alla skitstora och lyxiga takvåningar och hus som finns där! Det är en av mina stora drömmar. Men, man ska ju kanske börja med ett lite mindre mål, och det är att bli hyffsad "känd" som fotograf, och riktigt bra, så jag kan leva på det. Sedan blir det "takvåningsfotograf" i L.A. ;) Jag vill också resa mycket innan jag börjar jobba på riktigt och slår mig ner någonstans. Jag vill se så mycket jag kan, och fota så mycket jag kan. Man lever bara en gång. Sedan har jag massa små drömmar och önskningar som jag inte orkar ta upp här, hihi :)


Postat av: Victor

Tycker du borde ta upp lite mer personliga drömmar och mål ;) <3 hahaha (a)

2011-03-02, 19:41:12 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012