Bra kväll, även fast...

...HV71 slog ut SSK ur elitserien, och att jag total-deppade ihop på eftermiddagen. Jag, Sofie, Victor och Jeppe gick ut en sväng efter matchen. Vi skulle typ skrämma en som Victor känner, och som går i ettan i min korridor, haha. Det gick sådär bra, så det slutade med att vi stod och snackade med han och hans kompis ett tag. Sedan när vi skulle dra därifrån så sprang jag rakt in i en grind. Så nu har jag världens blåmärke på låret. Smarta smarta mig! Så gick vi tillbaka hem till Victor och kollade på någon film som gick på tvn. Då började både Victor och hans syrra skala apelsiner. Jag är ju allergisk mot det, men mina ögon började faktiskt inte rinna. Gissar på att det var för att jag är förkyld. Och bara för att det inte hände något med mig så tryckte han upp sin apelsin i ansiktet på mig. Så det slutade med att jag satt och grät som ett litet barn, haha. Så jävla elakt! Sedan följde de mig ända hem, för jag missade bussen. Så nu ska jag och Gibson sova! Godnatt bloggen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012