Vätterstrandspromenad!



Hej bloggen!
Är nu hemkommen från en toppendag på praktiken! Det var jättekul, och jag trivs som fan. Mina handledare är skitschyssta, så detta kommer bli min bästa praktikplats hittils! Jag fick redigera bilderna jag fotade innan , och jag blev jättenöjd. Får se om ni får se dom någon gång, dom tillhör ju Oas nu hihi. Fick sluta två timmar tidigare idag för jag var så snabb på att jobba haha. Dock började ju inte mitt busskort gälla förrän en timme efter det, så bestämde mig för att gå hem. Så gick längs Vätterstranden hela vägen hem, i Converse! Vårkänsla! Tog massa bilder med, lägger upp dom här! Cheers!
Postat av: Pappa

Härliga Vätternbiler

2011-01-18, 17:18:16 -
Postat av: Mamma

Vilka underbara bilder!! Något att visa dina handledare på praktikplatsen kanske.

Puss

2011-01-18, 17:24:45 -
Postat av: mikki

du är äckligt bra på att fota. /avundsjuk läsare.

2011-01-18, 22:38:54 -
Postat av: Sandra

Sjukt fina bilder!! :)

2011-01-19, 16:14:42 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012