Slapp dag!

Hej bloggen!
Inatt sov Mikki här! Hon kom hit ganska sent på kvällen. Vi kollade på film, spelade tv-spel och käkade mackor. Sen på morgonen skulle hon ju börja skolan, men inte jag! Men jag gick upp ändå och följde henne till bussen. Jag är så snäll! Sen framåt halv tio tiden fick jag ett sms av henne där det stod "Hoppas du sover gott.." eller något haha, och precis då började några borra i väggarna ute i trapphuset. WTF! De höll på enda till 12.00, så det gick ju inte sova... Men iallafall, nu har jag och Gibson haft en ganska slapp dag. Vi tog en längre promenad, och har nu legat och myst i soffan fram tills nu. Om några timmar åker vi hem till min mor en sväng. Det sköna är att jag inte börjar skolan förrän onsdag, så det blir ju en kort första vecka om man säger så. Nu ska jag kolla vidare på Top Model, de poserar på ett slaktföretag och de har gjort köttbitar till kläder som de har på sig... Disgusting!


Postat av: Amanda

Sv 1: Ja vi kan måla hos dig, dock är det vi väldigt dyra, ca 1 000 kr/mm² :/



Sv 2: Hehe, kuddar är livet!

2011-01-10, 20:30:07 - URL: http://amandajense.blogg.se/
Postat av: mikki

ääälskar att vara med dig!

2011-01-11, 06:30:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012