Dag 22 – Det här upprör mig!

Alltså, åh. Det finns så mycket. Men mest är det män med fruar! Haha, just kidding.... Folk som lovar saker och inte håller det. Eller folk som går bakom ryggen på andra, på sina vänner. Det är så sjukt elakt och det gör mig jättearg! Sen finns det ju andra saker, som ifall saker och ting inte går som jag vill. Vilket det ofta inte gör, eftersom jag vill så mycket omöjligt haha! Sen finns det ju otrohet, som jag tycker är det värsta som finns... Om det händer mig, haha. Just kidding, again! Nä, seriöst talat, eller skrivet blir det ju, så är det inte snällt att vara otrogen.. Allt annat än snällt om man säger så. Sen finns det ju det här med att datorn inte fungerar, eller internet lägger av bara sådär. Då får jag fullständig panik. OCH(!) fredags-eftermiddagar. Sisådär runt halv fyra tiden. Då måste man ju vara hemma och glo och inte få komma tillbaka till skolan på några dagar. I hate it! Seriöst. Jag är beroende av skolan just nu. Nu ska jag sova, för jag är så seg på att lägga mig. Det är oxå en sak som upprör mig haha! Imorgon kommer ett fint inlägg om allt som betyder mycket för mig! Cheeeeeeeers
Varm choklad is da shiieet. Speciellt om man är frusen som jag just nu. Dock var det lite scary att jag frös som en gnu, och två sekunder senare blev jag kokhet. (I know, Im hot haha...). Typ som om jag fick feber eller något. Usch... Dont want to be sick... Goodnight!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012