Dag 20 - Den här månaden!

Ja, den här månaden jag var helt upp och ner. Den började som skit, jag mådde inte bra överhuvudtaget. Enda fram tills bara några dagar sen, i början av den här veckan. Då började jag uppskatta mitt liv för en gångs skull. Allt måste ha vänt den natten, för dagen innan bröt jag ihop fullständigt. Jag har inte mått såhär bra på väldigt länge faktiskt. Jag brukar tänka att allt man gör och allt som händer har en mening. Det känns som om det här året kommer bli ett toppen år! Jag har ju de finaste vänner man kan ha, och allt det där jag skrev om i förra Listan-inlägget. Ni vet vilka ni är som betyder mycket för mig! Tack för att ni finns!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012