Vart tog den här dagen vägen?

Vaknade väldigt tidigt. Inte jättelätt att sova när man har en fullvuxen Dogo Argentino över sig. Jag och moster bestämde oss för att ta en promenad in till Häljarp och tillbaka för att köpa smör, för hon ville baka. Och när vi väl kom fram så ville hon inte baka längre (!!!!). Måste tillägga att det är typ 5 km dit. Så jag köpte en drickyoghurt, och så gick vi tillbaka. När vi kom tillbaka gick hon la sig, och jag låg i soffan och fixade med datorn och lekte med Cedric. Sen somnade jag oxå, och vaknade när det var mörkt. Så lycka till att somna ikväll haha... Nu ska jag skissa lite på hemsidan, och käka. So long suckers!
Cedric! <3
(Älskar fan TiltShift Generatorn på iPhonen!!!)
Postat av: Bel

haha vilken onödig promenad XD

2011-02-05, 20:31:06 - URL: http://couchempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012