Utflykt!


Såhär kul kan man ha när alla andra typ deckade efter 20 min ute i snön, hah!

Nu är jag hemma från Österbymo. Jag KÖRDE faktiskt HELA vägen hem! Jag är så jävla duktig! Ehmm... Nu ikväll lär det bli lugnt som fan. Bara ligga hemma och mysa med Gibbe. Käka mig fet på chips och sådär, lite tacos kanske. Mums! Det tär på krafterna att inte vara hemma. Men så jäkla skönt det är att komma hem sen! Gibson somnade direkt ute i hallen som vanligt. Här kommer en bild iallafall. Det var en sjukt fin dag, och jag höll på att döda mig själv på vägen för att jag glömde kameran. Hur fint som helst. Men ni får nöja er med iPhone bilder! :)

Postat av: carl

de var jätte roligt

2011-02-13, 19:32:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012