Sovmorgon...

Idag fick jag sovmorgon ända till klockan 10.00! Sedan blev det frukost och långpromenad med lilleman. Så jävla skönt väder! När jag väl åkte till skolan sen så var matten tydligen inställd eller något? Jag förstod ingenting. Så jag blev sittandes i klassrummet hela eftermiddagen. Wallin kom runt två och gjorde mig sällskap, haha, han är så störd ♥ Dessutom så fungerade min hjärna ungefär lika bra som internet gjorde i skolan - No connection at all! Tur att jag har en lärare som kan tänka åt mig....... Så nu börjar hemsidan ta form igen, efter att jag raderade ungefär hälften av allt igår. Så tack för hjälpen Johan, igen.. Haha! :) Och alldeles strax kommer min mamma hit, och vi ska käka pizza. MUMS! Tror ni får en liten smygtitt på hemsidan senare, men jag har inte bestämt mig än ;) Så stay tuned! Ciao!
Postat av: Bel

sv: TAAAAAACK CARRO!! :D <3

2011-02-09, 19:49:43 - URL: http://couchempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012