Rundar av med Solsidan!


Nu ni, läsare, så ska jag lägga mig i soffan och titta på Solsidan. Sedan tar den här dagen slut för min del. Har haft en väldigt bra dag, dock väldigt seg. Jag sa ju igår att jag för en gångs skull skulle sova i sängen, eftersom jag alltid sover på soffan. Men så blev det inte, för jag lyckades somna i soffan innan jag ens tänkte tanken att gå och lägga mig. Så, så gick det med det. :) Ni som undrar varför jag sover på soffan jämt, kan jag bara säga att jag vet inte. Jag sover jätteskönt här, och dessutom har jag lättare att komma upp på morgonen av någon anledning. Dessutom somnar jag alltid med tvn på, och jag ser tvn bättre från soffan haha. Så har det varit sen typ nyår. Kanske finns en till koppling till det hela, men den tar jag inte här. Nu ska jag runda av denna braiga kväll med Solsidan, eftersom jag missade det på tvn, för jag var hurtig och var ute och gick till Huskvarna och tillbaka. Godnatt!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012