Sunny sunny day, I love you!

Skepp o'hoj! Eller va? Idag har jag haft så sjuuukligt mycket att göra. Så har inte haft tid att sätta mig ner förrän nu. Städar och lyssnar på Volbeat på hög volym! Stackars grannar, och stackars Gibson! Dock var jag en snabbis och handlade med Lilly. Köpte glass då oxå, gott! Dessutom fixade ju pappsen trådlöst internet till mig igår! FREEEDOOOM eller vad? Nu kan jag äntligen sitta vart som helst i min ENORMA lägenhet haha. Än har jag inte fått så jättemycket skolångest. Men jag kan ju inte förneka att jag saknar knäppisarna.

På tal om internet igen. Det fungerar inte som det ska på mitt PS3... Eller jo, men det går inte att ansluta till Playstation Network. Så googlade jag i hopp om att få något bra svar till varför. Så hittade jag en svensk forumsida där huvudinlägget var i stil med "Får bara en felkod och att det inte går att ansluta till Playstation Network.. Någon mer som har samma problem?" och resten av inläggen var "Jag har samma problem". Haha vadfan? Sedan var det någon helt plötsligt som bara "NU FUNKAR DET" och sen "Nu fungerar det inte längre".. Mycket hjälp man fick. Haha. Jävla svenskar... (säger jag som är en själv..)

Nu ska jag städa klart. Får fint besök från Örebro om lite drygt 2½ timme! Yäääy!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012