Sucker Punch!

Jag var på bio igår med mina tre vänner Fredrik, Simon och Hanna! Vi såg filmen Sucker Punch. Om jag ska vara ärlig, så fattade jag ingenting av filmen! Den var jättekonstig. Dock var det bra effekter och bra musik haha. Men man blev helt förvirrad av filmen. Det handlade om en tjej som hamnade på något mentalsjukhus. Men sen helt plötsligt var det som någon slags strippklubb, så jag antar att de som bodde där inne såg det som en klubb och inte ett mentalsjukhus, eller något. Hahah. Jag fattar fortfarande ingenting. Men iallafall, det handlade om att de skulle försöka ta sig ut därifrån. Ah, ni får väl se själva så kanske ni fattar att jag inte förstod något av den. Haha!

Nu ska jag alldeles strax dra mig iväg till praktiken. Det skulle regna idag ju, men jag ser inte ett enda moln på himlen. Woho, victory! Hörs sen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012