Skype

Hallå bloggisen! Jag har suttit och pratat med min gudfar på Skype hela kvällen. Min cam på datorn ville inte fungera, så fick prata i Ajfåååånen istället. Älskar att bilden blir så bra där, haha. Men skönt och se dig igen Kenta! Saknar dig enormt mycket!

Men innan detta, så var jag ju i skolan. Planerade tillsammans med Daniel att jag skulle iväg och "sola" med Wallin, bara så att han skulle vara hemma så han kunde överraska honom. Jag är fan världens bästa vän! Men det är för att jag tycker om er såååå! Sedan kom Mikki till mig. Jag lagade tacos och hon färgade mitt hår. Vilket verkligen behövdes. Sedan kollade vi på...... wait for it...... KNIGHT AND DAY! Överraskad? Nä, trodde inte det heller. ;-) Hon är bra, min Michaela! <3

Nu ska jag sova. En lång, och underbar dag med meediiaJääääjk aka Jul Tomten imorgon! PUSS

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012