..and we've got sunshine!

Kände för att lägga upp den här låten! Den kanske inte är så jättebra, men man blir sjukt glad av den. Iallafall jag. Den är med i filmen "Som man bäddar..". Kul film tycker jag :) Persbrandt är ju med i den.. Aja, slutsnackat om det. Nu ska jag städa som en liten ****, duscha, diska och ja, you name it. Än så länge har jag bara hunnit äta frukost och Lilly och Sofie kommer om 40 min knappt. Så måste iväg snabbt som fan. Bloggar senare :) Hade förövrigt en väldigt trevlig kväll igår!♥

Dessutom sa mamma innan att det var Hitler som införde 1 maj. Det kändes ju lite mysko. Haha. Och det har vi kvar i Sverige liksom. Vad nazistiska vi är egentligen... Haha!
Postat av: mikki

vadå införde 1 maj? xD

2011-04-09, 14:58:20 -
Postat av: Carro

men att vara ledig den 1a maj asså XD

2011-04-10, 18:59:13 - URL: http://www.carolineflorens.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012