Han som gick över gränsen med 1000 mil..

I onsdags när jag precis kom till skolan såg jag en som hade brallorna BOKSTAVLIGEN nere vid knäna! Jag trodde han hade tappat brallorna så tänkte inte mer på det sen. Men igår när jag skulle till Habo med bussen så kom det en kille till busshållplatsen, så när han ställde sig där såg jag att det var han jag såg i onsdags. Han ställde sig där och DROG NER brallorna så de satt precis så som jag såg han sist. HAHA, seriöst!?

Jag hoppade på bussen och satte mig vid de sätena där man kan sitta fyra st, två och två mot varandra. Så satte han sig mitt emot mig. När han satte sig på bussen hade han brallorna precis under röven, och det tyckte jag var för mycket. Men inte nog med det, med jämna mellanrum drog han brallorna längre och längre ner. ALLTSÅ SERIÖST!? Det var nog det äckligaste och sjukaste jag varit med om. Han såg ut som om han satt på toa, fast med kallingarna på... Sån iiiiidiiioooot!

Häng kan va snyggt, om man gör det på rätt sätt. Men detta var hemskt, och pinsamt!
Postat av: mikki

HAHAHAHAH ÅH JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE SETT DETTA X''''D <33

2010-09-17, 15:27:04 -
Postat av: Gabbi

Hahahahh, så himla vidrigt xD

2010-09-17, 20:19:19 - URL: http://gabriellapoopuu.blogg.se/
Postat av: Carro

Inte nog med detta, han höll på med skorna hela tiden bara för att få ta på mig typ xD han satte upp fötterna på varsin sida på mig :( haha

2010-09-18, 16:01:16 - URL: http://www.carolineflorens.tk
Postat av: mikki

stackare :( har inte kollat din blogg efterson jag vart i UK ;) hihihi <3

2010-09-26, 01:25:28 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012