Upp och ner...

JA! Det är såhär att min iPhone blev stulen idag, på H&M. Och inte vart som helst på H&M, utan på BEBISAVDELNINGEN! Seriöst! Det är ju typ bara mammor med sina barnvagnar där! Vad är det för fel på Sveriges befolkning? Jag skulle kolla på kläder åt min lillebror, så la jag mobilen på hyllan framför mig för att jag skulle böja mig ner och kolla storlekarna. Så såg jag en annan tröja typ 5 meter därifrån, så jag gick dit. Och när jag sen vände mig om var den totalt borta! Jag hade missat TOTALT att det ens var någon där bakom mig. Detta är INTE okej!

Var med Frida iallafall, och det var ett plus med dagen :) Förutom att det alltid ska hända någonting när vi träffas haha. Så när jag var på IKEA mötte jag Erik, vilket var VÄLDIGT längesen, så det var nice! Så blev det käk hos mamma och fika på A6 (tredje gången jag var där idag). :)

Nu ska jag lägga mig. Helt slut efter allt stress med min kära iPhone...
So long!
Postat av: mikiki

VAAAAA?! IDIOOOTER!!!!!! >:( <3

2010-10-14, 17:34:34 -
Postat av: Carro

jaaah :( <3

2010-10-18, 08:39:55 - URL: http://www,carolineflorens.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012