Sammanfattning...



Har inte haft tid att skriva i helgen, så gör det nu i en kort sammanfattning.


Fredag - Jag var hemma från skolan. På kvällen blev det Idol och jag la 250 tittar-röster på älskade Björn så han skulle få tittarnas wildcard. Men ICKE.... Det fick ju Olle. Så jag gick i deprission resten av kvällen, hihi!

Lördag - Skulle varit kalas för Håkan, men det blev inte som planerat. Så det blev städning och tv.

Söndag - Håkanbråkan fyllde år, så det blev kalas med tårta :) Sedan träffade jag Lilly en sväng och hämtade ut hans biljett till Sabaton i slutet av månaden :D SO AWESOME!


Nu sitter jag och kollar på Vänner, och samtidigt leker med nya designen till hemsidan. Är nöjd, igen, men jag kommer väl vilja ändra om två veckor igen, som vanligt.

Dags att duscha, och sen iväg på träning! So long!

Sångarn Jocke, på bilden, fyller år idag! Congratz!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012