Weeeeekend!

Äntligen helg! Så jäkla skönt! Imorgon ska jag sova ut så länge jag bara kan! Men just nu sitter jag och kollar på Family Guy. Eller jag gjorde... Vampire Diaries började precis. Aldrig sett det programmet tidigare, men det är väl som Twilight"skiten" haha. På tal om filmer så hämtade vi biljetterna idag till Harry Potter-premiären, wiho! Det kommer bli awesome. Men en sak som är ännu mer awesome är att jag ska äta tacos ikväll! Förra veckan åt jag det 4 ggr :) Mums!


Det får bli en bild på Victor som jag tog i veckan :)
Postat av: Victor

ser ut som att jag försöker vissla väldigt bestämmt typ xD

2010-11-13, 00:26:30 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012