Stan och City Gross

Hej bloggen.
Kom nyss hem från min andra vistelse idag på City Gross. Första gången idag var med pappa, fick massa mat av han till min frys. Tackar så mycket för det! Men innan det var vi på stan, vi käkade på Donken och gick i affärer. Jag fick två randiga tröjor och ett jättefint linne :) Linnet är köpt på New Yorker, det har ju öppnat i Töntköping nu. :) Jönköping börjar ju faktiskt bli rätt fint nu! Och nu blir det film och mat med Håkan och Fredrik, awesome! Cheers!
BILDER KOMMER SENARE!
Postat av: Amanda

Sv: Tack :D Det är bara att öva, det gör jag hehe ;)

2010-11-20, 22:03:59 - URL: http://amandajense.blogg.se/
Postat av: mikki

jag ska handla massa snyggt på new yorker, allt som rär rutigt o annat syggtt! fasst jag har inte vart där än ^^ <3

2010-11-21, 00:17:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012