"panic was lost in a deep understanding"

Hallå hallå!
Nu ligger jag i sängen och väntar på att klockan ska bli ett. Då ska jag iväg och träffa Julia, vilket ska bli hur kul som helst med tanke på att jag inte träffat henne på SÅÅÅHÄÄR länge! :) Vi ska hem till mig, där jag knappt städat, och käka och sådär. Sedan ska vi gå och kolla på Jackass i 3D! Min första 3D film, om man inte räknar med den på Liseberg, haha! Ska bli väldigt roligt! :)

Igårkväll kom Victor till mig, och vi spelade tv-spel (som vanligt hihi) och pratade en massa. Vi kom fram till att kanske åka och kolla på SSK - HV71 i Axa Sportcenter i Södertälje! That'll be aweesoomee :D Hoppas det blir av!

Dagens låt!
Sink, Florida, Sink - Against Me!
Postat av: Bel

sv: haha, tackar! :D

2010-11-10, 19:11:29 - URL: http://couchempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012