Let's go to sleep-mode..!

Hej bloggläsare,
nu ska jag alldeles strax lägga mig. Intressant, eller hur? ;) Jo, det tror jag ni tycker faktiskt. Dagen har varit mycket bra, och dagen imorgon lär inte bli så dålig heller! Då ska Victor komma hit ju! Eller jag till honom, jag vet faktiskt inte än. Hur som helst så kommer det bli awesome hur vi än gör! Imorgon är det dessutom bara lektioner att se fram emot. Förstår inte riktigt hur det här går ihop sig; Jag HATAR att gå upp på morgonen och bli väckt överhuvudtaget, MEN jag älskar min skola och ämnena jag har, hur sjutton kan jag inte komma upp lättare då?! Önskar jag vore en morgonmänniska i vissa lägen. Eller att skolan var på kvällen istället, haha! Nä nu ska jag hålla käften, godnatt!


Just det. Glöm inte att jag älskar alla er som läser min blogg!
Blir glad som fan när jag ser statistiken varje dag :) Stor puss till er!
Postat av: Victor

aw jag älskar dig också vännen :D

Och jag älskar också skolan, det är helt sjukt haha!

Stor skillnad mot ljungarum huh? ;) det borde vara lättare att gå upp på morgonen, jag vet fortfarande inte hur man gör :( xD

2010-11-18, 23:52:51 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012