Skitkväll!

Den här kvällen dissar jag totalt. Mitt ben har fått damp och börjar göra ont igen, bara sådär. Så nu kan jag knappt gå, och Gibson måste gå långpromenad och jag måste handla. Bra tajming... Dessutom har jag ingen som kan hjälpa mig med Gibson, för alla är upptagna idag. Jag skulle ju varit med Lilly egentligen, men han blev sjuk :( Jag tycker att någon kan ta och komma hit och göra mig sällskap. Hej och hå vad jag klagar. Men jag är på rätt taskigt humör oxå. Nu ska jag inte klaga mer. So long!

Ni får en psychoobild på mig oxå, härligt eller hur?
Postat av: mikki

blä att jag var upptagen då, annars skulle jag behandla dig som en prinsessa och sen sno dina kängor :) <3

2010-11-19, 23:11:08 -
Postat av: Carro

tror jag säkert att du skulle göra, tihi. Puss<3

2010-11-20, 11:45:36 - URL: http://www.carolineflorens.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012