Engelska B

Fyfan vad mycket snö det är ute! Visst att det är mysigt med snö, men det behöver inte blåsa iväg runt runt hela tiden! Igår när jag var på stan med Mikki fick vinden nästan tag i mina fötter och höll på att fälla mig. Det hade ju varit kul, haha! Men men, nu är det rast iallafall, och jag tänker INTE gå ut igen förrän jag slutat idag! Vi jobbar med någonting om något Museum Assignment. Jag förstår inte så mycket, hoppas jag får lite mer aning om vad vi ska göra sen efter rasten. Ska nog jobba med Victor och Gabbi i allafall. OCH SNART KOMMER VICTOR! och jag är stolt över att jag inte glömde mitt arbete till jobbet, vilket jag nästan satte pengar på att jag skulle göra.

Jag har totally bildbrist! Jag måste igång och fota mer, vill ha detta mer som en fotoblogg, men inte så lätt när man inte har något att fota, haha!
Postat av: Håkan

Vaddå inget att fota?? Finns ju massor me saker, inte för att jag kommer på något nytt just här och nu men ändå... Du får helt enkelt hjälpa syskonen Sandahl med julklappen, som du lovat!! ;)<3<3

2010-11-24, 16:33:03 -
Postat av: Lisa

sv; alltså, det är som ett vanligt prov, om ämnet foto. alltså det var typ rätt simpla frågor, typ som "vad använder man sig av för ljus till denna bilden?" så var det en bild som man kollade på osv. och typ vilka olika objektiv man skulle använda sig av vid olika tillfällen :D

2010-11-24, 22:34:05 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012