En dag med Victor Lindberg!

Hej bloggen.
Förlåt för dålig update idag, men direkt efter skolan träffade jag Victor, så jag har inte haft tillgång till någon dator. Vi åkte till mitt jobb först. Det tar vanligtvis 15 min högst att gå från busshållplatsen, men idag tog det typ en halvtimme bara för att det var motvind och JÄVLIGT kallt! Gick ju inte att andas. Sen fick vi stå där och vänta 20 min ungefär. Inte kul. Annars har jag bara totally krossat Victor i NHL, mohahah! Och druckit coca cola så jag höll på att spy, haha, och så har vi lagat mat! Mycket trevlig dag tycker jag! Lär göras om på lördag oxå, Carro gillar!

Såhär sur blev Victor efter att jag vunnit NHL! ;)

...och såhär glad var jag! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012