Dissar Jönköpings Länstrafik!

Mitt förtroende för Jönköpings Länstrafik sjönk ännu mer ikväll! Inte nog med att de ALLTID kommer försent, nu ikväll när jag skulle åka från Victor så ska busschauffören vara otrevlig oxå! Det sitter massor med skyltar överallt att chaufförerna alltid är så trevliga här, men det stämmer INTE! Jag skulle byta buss på Elmia, så jag frågade ifall den bussen skulle vänta där och han svarade:

"Nä det lär den ju inte göra! Du ser väl vad det är för jävla väder ute eller??? Det lär du ju märkt som stod ute nyss!!! Så du tycker alltså att jag ska ropa efter den? Ja det får jag väl göra då, som ALLLTIIIIIID!"

och jag gick därifrån och satte mig på sätet utan att säga ett ord, för jag blev helt stum. Han försökte inte ens ropa efter den andra bussen förrän vi var 1 min därifrån, då det är FÖRSENT för att ens försöka få den att vänta. Så han släppte av mig vid Elmia och tyckte jag skulle stå där och vänta i en halvtimme på nästa. Mitt i natten, mitt i snökaoset, och jag var megakissnödig. Så jag fick dra upp stackars Håkan som ska upp snart igen för att hämta mig! (Tack så jättemycket!!! <3)
SÅN JÄVLA DISS PÅ ER!!!!


Postat av: Håkan

Kunde ju inte lämna dig där ute i kylan! Då hade jag ju fått hit en isbit istället! Söt sådan men ändå... Visst, jag skulle upp snart men va fan ska man göra? I kind o like you, you know!!! ;)<3

2010-11-26, 21:20:12 -
Postat av: mikki

gulligt!



och du vilken jävla bussschaufföörr då :o idioto! man är inte dum mot carro <3

2010-11-27, 11:52:30 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012