Deathly Hallows

OH MY FUCKING GOD! Så känner jag efter filmen. Den var helt sjukt awesome! Filmerna blir bara bättre och bättre för varje gång. Tur att det bara var Del 1 så det inte är slut än. Men jag lär ju få värsta ångest när nästa kommer, och jag ska se den. För det är bara EN ENDA film kvar! :( Efter premiären blev jag, Victor och Belinda med i JP, så alla måste kolla Jönköpings Posten imorgon! Haha, wiho! Sen blev jag så uppspelt att jag glömde att jag skulle möta Mikki på stan, så jag åkte hem. Men hon kom med en senare buss, och nu har vi ätit wook :) Nu blir det Biggest Loser och coca cola, hihi. So long!

Min snygging till vänster! Professor R.J. Lupin <3
Postat av: Victor

HAHAHA aw stackars mikki :D<3

har dom JP på john bauer? :D

2010-11-17, 20:12:00 - URL: http://victorwallin.se/
Postat av: Carro

jag vet inte. men mamma ska fixa den till mig imorgon :D <3

2010-11-17, 20:17:13 - URL: http://www.carolineflorens.tk
Postat av: Maria

WAAAAAAAAAHHHHHH JAG BLIR GALEN!!! Så sjukt bra! Men asså, PRECIS innan den slutade, typ 5 sekunder innan, så är det nån idiot några stolar bakom mig som viskar väldigt Odiskret "är det är de bryter tro?" å ja tänkte ba "nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej" så gör de det :''''''''(((( jag kan inte vänta tills juli!! :O :O

2010-11-17, 22:00:55 -
Postat av: mikki

HAHA maria så gjorde victor mot carro också xD tror jag eller om jag är för trött för att minnas xD

jag ska be mamma låna nån grannes JP och glo :D <3

2010-11-18, 08:47:37 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012