Cougar Town

Det är ett av världens bästa program, och det är på tvn nu! Kom in innan från att ha varit på stan en stund med Mikki. Vi var vid högskolan för jag skulle möta Marcus, så var det jättehalt på marken och det kom en jättehård vindpust, så jag började glida iväg på marken haha. En bil stannade, vevade ner rutan och skrattade åt mig :( Elakt! Jag hittade iallafall en tröja på New Yorker innan, ni får se den här nere sen! Har haft en underbar dag med bästa Mikki idag! Vi var på A6 oxå, och kollade runt lite. Jag tittade efter julklappar, kanske hittade några, men jag köpte inget. Nu ska jag gå och lägga mig, imorgon blir det att leka med Victor! So long!

Både linnet och tröjan är köpta på New Yorker! <3
Postat av: Victor

aaw mobbat hahaha <3 stackars carro :(

2010-11-24, 09:36:36 - URL: http://Victorwallin.se/
Postat av: mikki

hhaha dumdumbil :( och fulful bilden på mig :( fin dag _:) <3

2010-11-24, 10:29:49 -
Postat av: Bel

Fint badrum! :) haha skoja :p

men snygga kläder ^^

2010-11-24, 18:27:10 - URL: http://couchempress.blogg.se/
Postat av: Håkan

Gillar både tröjan och linnet som fan!:D

Undrar om man får se dom på riktigt snart?;)

2010-11-24, 18:36:05 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012