Top Model - My biggest dream?

Hahah. Kanske inte. Men jag drömde en ganska rolig dröm inatt om Top Model. Jag drömde att jag var med där av någon anledning, och så skulle vi gå på catwalken. Alla gjorde jättebra ifrån sig, och Tyras ansiktsuttryck var jättebra. MEN, så var det min tur. Och jag bara såg hur frågetecknena ploppade upp runt hennes huvud, typ som - Vad fan håller du på med???. Hon tittade på mig och ryckte på axlarna. Jag försökte och försökte, men kunde verkligen inte. Sen kommer jag inte ihåg mer än att jag vaknade (i drömmen) och tänkte "JAH! Det var bara en dröm, woho!!!". Precis då, så hörde jag några andra tjejer skrika "TYYYRAAA MAAAIL WOOOHOO!" Så - det var inte bara en dröm, i drömmen. Då blev jag inte glad :( Haha. Tror jag kollar alldeles för mycket på Top Model?! Men det är ju faktiskt sjukt bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012