Objektivet har anlänt!

Hej bloggen.
Förlåt att jag inte har varit aktiv alls idag. Jag har haft mycket annat att stå i. Jag har hämtat mitt objektiv idag. Ett likadant som jag hade innan, men det gick ju sönder. Vet dock inte om jag ska ha kvar det här, vi får se. Nu har jag precis lagat mat, och snart kommer Robban. Jag håller på att "renovera" min hall. Så Robban ska hjälpa mig med att borra och sådär, sånt kan ju inte jag.. Men det kommer bli nice som fan tror jag! Ni får se senare.

Här är en bild på mitt nya objektiv. Ett 18-105mm!
Postat av: Victor

Joo det vore kul o se :D Vad är det som du/ni ska göra om? :) hoppas du kan känna dig lite nöjd med objektivet hur som helst<3

2010-12-03, 00:33:24 - URL: http://victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012