Mycket bra kväll!

Hej bloggen.
Sitter och väntar på att plattången ska bli klar, så jag kan gå och lägga mig. JA, jag plattar håret innan jag lägger mig, för annars ser mitt hår ut som fan när jag vaknar på morgonen. För en stund sen lämnade vi av Mikki, hon var här och käkade tacos med oss, så mysigt! Och sen åkte vi och lämnade av min nyinköpta julgran hemma hos mig. Imorgon ska det nog fixas lite hemma, och Lilly ska hjälpa mig! Dessutom ska vi träna lite oxå. Det var ett halvår sen jag spelade bowling, så undra hur det kommer gå. Ska ju spela KMet på lördag oxå. Så måste träna lite inför det. Men nu är nog min plattång klar, godnatt!

Postat av: mikki

din gran kommer bli supersnygg som dig typ :D hahah :D <3

2010-12-09, 08:02:08 -
Postat av: Bel

sv: tack :)

Tänkte faktiskt fråga dig om du vill stå modell. hehe Ska bara leta efter nån cool plats och lite inspirations bilder. Men om du har en ide är det bara att säga till :)

2010-12-09, 09:05:26 - URL: http://couchempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012