Min dag!

Hej bloggen!
Förlåt, har verkligen inte haft tid att blogga alls idag.. Men iallafall, jag fick en liten sovmorgon eftersom att jag skulle fixa med arbetet inom media här hemma. Det gick bra, förutom att en av bilderna blev värsta ofokus och det såg jag sen i skolan. Fail. Men det blev bra ändå. Det som var mest fail var att Jakob msn-rapeade mig, och skrev till Johan att jag är hemligt kär i honom. Lärare alltså... Sedan träffade jag Victor. Vi käkade tacos hos mig, sen drog vi till honom och spelade tvspel och planerade inför nyår. Det kommer bli awesome!

Nu blir det att skriva nästa inlägg om listan, och sen sova! Godnatt!
Belinda fotade ju mig i söndags, och här är en bild :) Hon är så sjukt duktig!
Postat av: mikki

AH! jag tänkte det, du upptaderade ju ingentin1 :(

2010-12-15, 06:58:56 -
Postat av: Lisa

gaaaalet snygga byxor! :o

2010-12-17, 17:08:16 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012