Klubbmästerskapen!

Haha. Jag kom tvåa i år igen, bland tjejerna! GRATTIS TILL MIG! .. Eller? Det var bara två tjejer som spelade, haha! Det gick inte alls bra. Men det gick bra för att jag inte har spelat på ett halvår. Men men, jag och Victor gick hem till mig snabbt innan julbordet börjar och kollar på Scrubs. Lillebror, Cissi och pappa kom och tittade ett tag :) Grattis till Putte som vann alltihop iallafall :) Nu ska jag och Victor strax bege oss tillbaka för att äta massor med mat! So long! :)

Postat av: Cissi

Snyggt kort!! Måste vara en mästerfotograf eller?

Hoppas julbordet smakade bra, var och tjuvkikade på faten innan vi åkte och det såg ljuvligt ut!



Grattis till andraplatsen också förstås ;-)

2010-12-11, 19:16:20 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012