Julbord och Kinect!

Hej bloggen!
Shit, nu vet jag inte vad som hände. Har inte haft tid för datorn någonting sen igår eftermiddag. Men men, igårkväll hade jag hur roligt som helst! Efter julbordet drog jag, Victor, Sofie, Simon, Emelie och Pidde till Fredrik för att spela Kinect! Det spelet var sjukt roligt! Jag total ägde Victor i nästan allt, förutom boxning haha! Och ett bowling-spel fick Pidde att skratta så han nästan grät. Hur roligt som helst. Dock har jag sjukt ont i kroppen idag efter både 6 serier av bowling spel och sen Kinect. Detta måste göras om! Här kommer lite bilder från kvällen!

Simon och Pidde ger gärnet!

Viictooor!

Chips är gott!

Victor spelar det där spelet som fick Pidde att gråta haah!

Tvåa, två år i rad!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012