Dag 3 - Mina Föräldrar!

Alla andra listor jag läst, skriver att de har världens bästa föräldrar och blablabla. Men, de ljuger! För det är JAG som har världens bästa föräldrar! Eftersom att mina föräldrar skiljde sig så tidigt, och mamma och jag flyttade till Västervik har jag ju växt upp med henne. Jag träffade ju inte pappa så mycket då. Min mamma och jag har alltid haft en speciell relation. Det har nästan alltid bara varit hon och jag. Hon ställer upp för mig så mycket hon bara kan, och vill mig alltid väl. Vi bråkade aldrig förrän sent i högstadiet. Och då hade vi det inte bra alls, inte med pappa heller. Men vi har löst allt nu, och nu bråkar vi inte mer. Det är det bästa som hänt mig! Min pappa och jag har inte varit lika nära. Men när jag fyllde 12 började jag vara mer hos honom. Jag hade ju min efterlängtade lillebror där hemma. Pappa och jag bråkade också väldigt mycket innan, men det är oxå löst och det är så skönt. Han ställer alltid oxå upp för mig, och båda har gjort mer för mig än jag förtjänar! Pappa har dock en ganska kort stubin, men det har jag lärt mig leva med nu ;)
Jag älskar båda mina föräldrar hur mycket som helst, och jag är jättestolt över att vara deras dotter!

Postat av: mamma

Nu sitter mamma och gråter:) Du är bäst, vi är så stolta över dig med.



Älskar dig, Puss!!!

2010-12-15, 09:58:24 -
Postat av: Julia

Nej! gud va fint skrivet!! :)

Saknar dig caroline.. det var jätte länge sen :/

2010-12-15, 22:19:32 - URL: http://juliiapalasciano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012