Dag 2 - Min första kärlek!

Det var när jag bodde i Västervik, och gick på "dagis". Det var väl egentligen en skola, men vi började där ett år tidigare, så jag var väl fem år. Vi gick på samma avdelning vid namn Björnen. Dock gick han i klassen Brunbjörnen och jag i Koalan. Jag ville alltid byta till Brunbjörnen istället, antagligen för att han gick där. Så kommer jag ihåg att han bodde granne med min bästa kompis, Hanna. Jag blev alltid så nervös när han var ute på gatan och lekte när jag skulle till Hanna. Jag vet inte om han visste det, men han var den första jag var kär i, haha. Så nu vet ni det :) Har tyvärr ingen bild på honom, och jag har inte sett han sen jag flyttade från Västervik. Men jag minns att han hade blondt kort hår och hur söt som helst! Hans namn var Adrian!

Dock hittade jag bilder på mig själv, haha!
Postat av: Mamma

Måste bara tillägga: Adrian bodde granne med oss innan han flyttade ner till Hanna så din kärlek till hon startade redan när du var 3 år.

2010-12-13, 16:26:51 -
Postat av: Pappa

Inte undra på att pojkarna var efter dig. Söt liten flicka./M

2010-12-13, 17:16:22 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012