Dag 1 - Om mig!

Tänkte börja med listan nu, så här är första dagen - Om Mig!
Jag heter Caroline Florens och är 17 år. Jag föddes den 25 maj 1993, och bodde mitt första år i Gränna. Mina föräldrar skiljde sig när jag var ca 2½, och då flyttade jag och mamma till Västervik (pappa stannade kvar i Jönköping). Vi bodde där till jag var 6 år, och under denna tid träffade jag pappa varannan helg. Jag säger att jag kommer från Västervik, fast jag egentligen inte gör det. Men det känns som hemma, även fast jag bott i Jönköping alla andra år. Mina största intressen är fotografering och webbdesign. Jag går nu andra året på IT-media programmet, och har världens bästa lärare! Jag funderar på att plugga vidare sen på en fotoskola, och sen flytta utomlands några år, helst till USA. Jag har en enorm sällskräck, och är livrädd när jag är ute och går i mörkret. Jag blir förstenad av skräck om jag ser en spindel, och jag har en förmåga att där jag är blir det stökigt. Jag hatar att städa, och jag älskar att möblera om och flytta. Jag vill inte vara fast vid samma sak/ställe för länge, antagligen eftersom jag har flyttat ca 13-14 ggr i mitt liv. Jag har varit utomlands ett antal ggr och det bästa var Kanada. Men Spanien är inte helt fel heller. Jag hatar vinter och kyla, men jag älskar julen. Jag är en stadsmänniska, och hatar ställen där man inte har täckning på mobilen eller bra bussförbindelse. Jag är i stort behov av min dator, och kan knappt vara en dag utan den. Min iPhone är min käraste ägodel i lägenheten. Jag har tandläkarskräck efter att ha haft världens otrevligaste i flera år. Den människa jag har varit gladast i, i hela mitt liv, glömmer bort mig nu förtiden (känns det som..), jag skriver ibland om honom i bloggen. Jag älskar honom hur mycket som helst, vad han än gör, och han sa att han älskar mig vad jag än väljer att göra i livet. Han är min gudfar, och jag har alltid var så stolt över att få säga att han är det. Jag är galen i Harry Potter serien och är tok-kär i Remus Lupin, och grät som ett barn när Sirius Black dog (antagligen en koppling, eftersom han var Harrys gudfar, och min gudfar betyder så mycket för mig..) Till sist vill jag tillägga att jag älskar min familj över allt annat!

Postat av: Victor

aw caroline!!

även om jag visste nästan allt det där, liksom bara det att du ansträngde dig så för det där inlägget, var liksom så fint!! Jag älskar dig vännen, Du betyder massor!!<3

2010-12-13, 01:29:41 - URL: http://victorwallin.se/
Postat av: Mamma

Så fint skrivet, älskar dig med Snuttjullan!

Puss mamma

2010-12-13, 12:32:47 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012