Sjuklings-sysslor.

Ja, vad finns det för kul att göra egentligen när man ligger i sängen och har feber? Inte mycket. Lattja med datorn. Ta fula ego-bilder i Photo Boooooth. Spela lite gitarr och inse att man är värdelös på det haha. Mysa till alla Harry Potter-filmer och The Big Bang Theory. Ja men visst. Det är så jag har spenderat min helg! Rätt mysigt ändå. Så nä, jag klagar inte.
 
CIao!
Postat av: Snowdrop

Gillar verkligen designen på din blogg. Skulle behöva sätta mig ner själv och luska ut hur man gör :)

Svar: Tack hörru!! Gillar den för att den är så enkel :)dock tyckte jag inte det var nåt fel på din... förutom att alla inlägg var centrerade ;) Det har jag svårt för. annars tyckte jag om den :)
Caroline Florens

2012-06-30, 18:01:09 - URL: http://youngadults.blogg.se/
Postat av: Snowdrop

Tack, men det är en av deras egna mallar, skulle mycket hellre ha en unik :) Men jag gillar den svarta inramningen.

Håller med om centreringen, jag håller på att testa lite olika för att se vad jag föredrar :)

2012-06-30, 19:11:09 - URL: http://youngadults.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012