Tjugofem dagar!

Tänkte påbörja en 25-dagars lista. Gjorde en år 2010, så kan vara kul att göra en igen. Dock inte exakt samma lista, lite förändringar, men också roligare. Hoppas ni följer! (Muppbild deluxe. Nyvaken!)
 
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favoritårstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än något annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag gillar att vara på.
Dag 13 – Min favoritmusik.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Mina tatueringar + framtida tatueringar.
Dag 16 – Vad finns i min väska?
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Vad åt jag idag?
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favoritfilm.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Min favoritserie – och varför.
Dag 25 – Min favorithögtid.
Postat av: Josefine

sv: Men taack :D och detsamma hörru!

Svar: tack :))
Caroline Florens

2012-09-05, 12:06:32 - URL: http://starstorm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012