Det kanske kommer en förändring.

Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig. Jag skäms för att be och jag skäms för att gråta. Mitt hjärta är ditt att förstöra, låt din vän få veta. Jag skäms för att säga att du är kvar i mig. Skratta åt det, för då kommer jag kanske över det. Mina vänner säger: "Vakna upp, och sluta tänk på det". Men vad vet dom? Nu är nån annan än jag närmare. Livet innan det kunde jag, utan och innan. Jag kunde haft det så för alltid. Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade. Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans. Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam. Och alla vill väl ha dig nu, dom har ju väntat på det här. Jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012