Tråk.

Jag tycker min blogg har blivit riktigt tråkig. Jag har blivit tråkig. Tänker börja om, totalt. Letar nytt jobb. Ny lägenhet. Ny stad. Sambo att bo med till och med. It's going to be just great! Men just nu är mitt liv bara så freakin' tråkigt. Därför jag inte finner någon ork till att skriva roliga inlägg, eller ta massa roliga bilder. So sorry! Lovar, det blir bättre snart!


Söker btw en 3:a i Örebro till mig och min blivande sambo Tina! Har ni någon, så fort som möjligt helst, så hör gärna av er! hehe!
Postat av: JOAKIM FORSBERG

sv: fan! vi får skaffa en tillsammans och ha delad vårdnad om den :D

2011-11-07, 22:46:46 - URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012