Crazy nights and crazy days!

Gårkvällen var, ja vad ska man säga, awesome faktiskt. Började jävligt segt, men blev hundra ggr bättre än vad jag trodde. Robin, jag och Isak drog ut på krogen och träffade Kevin och Linnea. Första gången man träffade dem, sjukt trevligt! :D

Dagen spenderades en stund på stan först. Helt yrvaken. Robin och jag vaknade upp hos Kevin och typ rusade ut när Tobbe ringde och sa att de hade bråttom. Sen mötte jag upp Kevin igen och käkade lunch, hängde på stan och sen hängde hemma hos honom innan han skulle till Lund. Mycket trevligt måste jag säga :) Framåt kvällen käkade jag på stan med Anders och sen drog vi hem och kollade på film. Jag somnade. Men nu är jag vaken igen. Nu återstår det en lång och god nattsömn (och inte en Robin som snor filten hela natten så jag fryser ihjäl! haha!).

Jag har också konstaterat den här veckan att Örebro (och världen) är jävligt litet. Alla känner fan alla känns det som. Till och med jag, som inte ens bor här. Lame. Men kul ändå :D

Bilder, ja hur var det med det? Har fetaste ångesten över att jag typ inte tagit en enda bild än. Får ta lite imorgon när vi ska ut allihop. Köpte iallafall en ny tröja idag, eftersom jag är smartaass och åker till Örebro med bara t-shirtar i princip!

image description

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012