Vicks Blue Beatbox!

Inte fan kunde man beatboxa när man käkat dem, men de hjälpte mot halsont iallafall, haha. Hade en väldig beslutsångest över ifall jag skulle gå till skolan idag eller inte. Men jag kan ju inte slita mig, så jag gick även fast jag är halvt döende (känns det som). Dock ska vi sitta och läsa nu på engelskan, och jag har världens huvudvärk så det går sådär bra. Har köpt Kit Kat och Coca Cola Zero i hopp om att det kan få upp mitt humör iallafall, även fast jag är ganska glad idag, haha.

Igår var jag förresten hos Julia! Eftersom jag blev så virrig av vilken buss jag skulle ta, så hade jag en snäll Johan som skjutsade mig dit på vägen hem. Tack! Så jag slapp åka vilse, haha! :) Julia fick sitt körkort igår, så hon skjutsade mig hem sen. Första gången hon körde utan sina föräldrar, haha, snacka om att både hon och jag var nervös. Men det gick bra, vi lever fortfarande!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012