Skräckfilmskunskap och tatuering.

Vi har filmkunskap nu, och vi kollar på skräckfilmer nu. Massa konstiga klipp. Johan, du gillar konstiga filmer :) På rasten innan så var jag hos skolläkaren, som var här. Han är här typ två gånger på ett år. Han kollade på mitt ben och sa att muskeln som sitter bakom smalbenet är näst intill ur funktion, om jag inte börjar gå till sjukgymnasten så snart som möjligt. Kul! Dessutom sa han att mitt blåmärke har blivit som en tatuering, och kommer sitta kvar lika bra som en tatuering. Fan va roligt! Precis vad jag ville höra, not! Dessutom kommer ärret sitta för alltid och sen går det ju in, precis där jag slog mig, och så kommer det också se ut föralltid. Fan va hett... Not. Nu är jag på sjukt dåligt humör. Deesutom är jag orolig för Alfons som verkar ha fått epilepsi. Lilla plutten :( Du får inte försvinna <3 Snart ska jag till stan med Wallin för att kolla på smycke till mitt töjda öra. Ciao!


Hahahah <3

Postat av: mikki

MEN NEJ! gå till sjukgymnast direkt! stackare :( hoppas alfons blir bra :( <3

2011-03-02, 17:24:11 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012