Effektiv dag!

Hallå! Idag har det varit en alldeles för effektiv dag, så jag har inte ens hunnit blogga överhuvudtaget. Jag sov hos pappa inatt, och tidigt imorse åkte vi till Lager 157! Brukar inte hitta så mycket, men idag hittade jag tre skjortor, en t-shirt och ett par nya jeans. Så jävla nice. Ni får se allt det imorgon! :) Så har jag övningskört i princip hela dagen. Och det har gått skitbra!

Nu sitter jag hos mamma. Vi ska alldeles strax kolla på Melodifestivalen (Heja Nicke Borg!), och så har vi käkat tacos! De har ju varit i Thailand nu i tre veckor, så de hade köpt hur mycket saker som helst till mig! Så det kommer bilder på det imorgon oxå! :) Nu ska vi käka oss skitfeta på chips och ostbågar. Kommer somna tidigt ikväll, är skittrött! Ciao!

och imorgon ska jag få hämta den här plutten <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012