Dag 3 – Min favorit årstid och varför!




Jag säger bara en sak - sommar! Hur underbart är inte det? Man slipper stå och klä på sig halva garderoben innan man ska ut i kylan och ändå frysa. Det är ljust ute, i princip hur länge som helst. Det är skönare att vara ute. Jag älskar att gå långa promenader med Gibson på sommaren. Så han får springa runt, sparka fotboll och bada. Det är det bästa han vet. Dessutom så händer allt roligt på sommaren, som festivaler och sånt. Man kan sitta ute och äta. Åka hem till mamma och lägga sig i poolen. Äta frukost på altanen en morgon är det bästa jag vet! Dock är det en sak jag inte gillar med sommaren, och det är att man måste vara borta från skolan så länge, och ni vet ju hur jag är när det börjar dra ihop sig mot ledighet... Och, så tål inte jag myggbett, så det gillar jag inte heller med sommaren haha. Men annars är sommaren i princip perfekt! Jag älskar det, som Maria Montazami säger!
Postat av: Natalie

sv; haha ja,så jävla klockren ;D

2011-03-01, 14:29:23 - URL: http://liiz.tk
Postat av: Michelle

oj, haha, där är ju jag :D minnen <3

2011-03-02, 20:28:34 -
Postat av: Carro

Michelle: Jaaaaa <3 Saknar den tiden som fan :(<3

2011-03-03, 06:42:36 - URL: http://www.carolineflorens.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012