Update.

Hej bloggen.
Ja-a vad säger man? Gott nytt år kanske...? Allt började ju faktiskt i katastrof, och jag hoppas att allt bara blir bättre nu. Sov hos Victor igår, och inatt sov Julia här. Hon hjälpte mig att städa efter nyår, tack så jättemycket <3 Snart kommer Håkan och hämtar lilleman, så får jag inte se han på en vecka :( .. Dessutom åker jag till mamma sen ikväll. Imorgon blir det nog vårdcentralen, för min hand har svullnat upp och jag kan inte använda den. Crap! Men först kommer Lilly o Jeppe hit snart och spelar tvspel. So long..
Postat av: Lisa

sv; kom några jävla idioter och slog ner en utav mina kompisar, slog sönder en fönsterruta, tog sönder två dörrar och tavlor, sen hade någon med sig hagelgevär(?) så var vi tvungna att ringa polisen och massa skit.

så jävla idiotiskt !! :(

2011-01-02, 19:20:06 - URL: http://lisaahtela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012