Nattsamtal med Wallin!



Hej bloggen!
Sitter och pratar med Wallin i telefon nu, om muslimer. Haha. Fast först berättade jag om min jättesjuka dröm inatt hahah, han höll på att garva ihjäl sig! Jag kan inte sova, men jag är skittrött så jag sitter bara och garvar åt allt och tänker konstiga tankar. Snart kommer pappa oxå, för han ska sova här inatt. Och imorgon ska han tapetsera klart mitt kök :) Det kommer bli awesome!
Postat av: Victor

hahahaha du och dina drömmar :D <3 Helt sjuka ju hahaha :p (a) och jag skulle inte säga nej till sommar heller, hade inte varit helt fel!! :p

Hoppas du sovit gott, ska precis lägga mig nu :)

typ en och en halv timma senare haha xD

Godnatt <3

2011-01-23, 04:22:52 - URL: http://Victorwallin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Caroline Florens 2012